giovedì 1 febbraio 2018

ЗНАМ ЧЕ НЕ СЪМ ЕДИНСТВЕНА

Светът е прекрасен !
Вярно !
Светът не е само материален ! 
Вярно !
Преди 25 години ни учеха , че само материята е реално съществвуваща .
Може би така преподават и сега.
Имах различни преживявания и усещах светът по различен от това , което ме учеха в училище .
Искам да споделя нещо , което ми се случва в профила ми във  Фейсбук
Аз съм открит и доверчив човек. Имам около 400 приятели от  България и Италия- моята втора родина . Общувам свободно  на двата езика . Когато публикацията ми се струва интересна за всички мои приятели , коментирам на  български и италиански .
Аз , като всеки човек на тази земя имам своите колебания и разсъждения върху това как е минал животът ми . 
Не се ровя в миналото безцелно . 
Търся отговори как да продължа напред без да повтарям стари грешки . 
Старая се всеки следващ ден да изживея с радост и да върша толкова добро , колкото ми позволяват силите и мястото ми в обществото.
Ето две интересни случки във  Фейсбук .
- В един моментот живота ми се намеси една личност , която  давайки ми информация , целеше да разтрогне  брака ми . Бяха особенно тежки години - със здравословни проблеми в семейството , недоимък , несигурност в обществото като цяло . Просто подминах този момент . Забравих за него . С неимоверни усилия от моя страна , труд , лишения , недоспиване  успях да  преодолея всичко и полека да се изправя отново на  крака . Години след това от мозъка ми се беше изтрил човекът , който ми даде информацията . Нашето съзнание ...или нашият ангел хранител ни спестяват страданието .
След много години , в една от групите в които членувам , поместиха некролог  за смъртта на една моя близка . Беше починала  предишният ден . 
С удивление видях как очите ѝ ме погледнаха със жив поглед и за миг   ми посочиха един коментар за смъртта ѝ . Да това беше личността , която целеше да  разтрогне брака ми . 
Мъртвата  посочи живата . 
Още потръпвам от преживяването .
Вторият случай 
Пак  мислейки за миналото , исках да преценя кои приятели са били най  - верни , за да не забравя приятелството и добрината ,  да ги поздравявам за празници , да се виждаме и общуваме когато се връщам в  родината  и евентуално да продължим дружбата  в социалните мрежи ако е възможно .
Работила съм на отговорни места , с прекрасни хора . 
В новата ми родина , спомените  ме зареждат с енергия да продължавам напред .
Един ден , гледайки  клип , поместен от моя позната , на фона на музиката и картините , от отвъдният свят започна да ми говори един приятел .Разказа ми за приятелството  ни , за всичко което се е случвало , някои неща бях позабравила и накрая , когато клипът свършваше , каза , „Ти даже не разбра , колко верни приятели бяхме, а аз го разбрах чак , когато дойдох тук “
Този  приятел е мъртъв повече от 13 години .
Това е скъпи читатели . Такива неща се случват тук и сега в този прекрасен свят .


Nessun commento: