domenica 15 ottobre 2017

ПРОЗРАЧНИТЕ ТОЧКИ , ЧЕРНИТЕ ТОЧКИ , СВЕТЕЩИТЕ ТОЧКИ

В този блог пиша за чудесата  които са ми се случили . 
Сигурна съм , че това са нормални явления , които чакат да бъдат обяснени .
Пиша , за да разбера дали се случват и на други хора и да ги обясним . Ако в тях има послание за добро , да правим добро . 
Да помагаме на изпаднали в беда . 
Заедно  да правим всеки  Божи ден по- добър и красив .

ПРОЗРАЧНИТЕ ТОЧКИ

Виждам ги с отворени очи  от както се помня .
Като малка виждах тези прозрачни точки , които се движат хаотично в пространството . Не ги виждам  непрекъснато . Няма последователност нито във  време  нито в пространство . Когато  пораснах и по физика  започнахме да учим за атоми , си мислех , че по някакъв си специален начин виждам атомите и тяхното движение . Така се движат  тези точки , сменят посоката си непрекъснато - но се движат само по права линия . 
Когато ги виждам , нямам никакво друго усещане по тялото .

СВЕТЕЩИТЕ ТОЧКИ 

Започнах да ги виждам около трийстата си година .
Появяват неочаквано .
Обикновено преди да ги видя усещам дразнене на гърлото и леко се изкашлям . Понякога ги виждам и без да ме дразни гърлото .
Искам да  подчертая , че това се случва , не защото имам  болно гърло . Явно те по свой  си начин   влияят на тази част от тялото ми . Красиви са . Светят много ярко и в най - слънчевите дни . Понякога са много - като искри които хвърчат от запален огън . Друг път са само няколко и кръжат около мен бавно . Остават минути  и после изчезват  , за да се появят в незнаен ден и час . Когато идват  нощем , в тъмното са много красиви . Не се движат точно по права линия като прозрачните , по скоро по някакви хиперболи или параболи . Оставят ме заредена с положителна енергия , спокойна , уверена , с нови мечти и надежди .

ЧЕРНИТЕ  ТОЧКИ

Черните точки  са различни . Виждам ги само на определено място  край едно  поточе , което  пресъхва през летните месеци . Те се появяват поединично и после се събират в малки фигурки , които нямат никаква  определена форма . Движат се много близо до мен с моята скорост и понякога имам чувството , че искат да се слеят с мен .
Правя някакви махове с ръце да ги пъдя , което погледнато от страни  - сто процента изглежда странно . Като прецених тази възможност реших да ги пъдя телепатично , което като че ли беше по  - ефективно .
Слава  Богу скоро не са се мяркали !
Такива работи се случват с мен , а може би и с вас мои  любезни читатели .
А може би мозъкът ми е нещо болен ?

Nessun commento: